Teikiama pagalba

Kada ir kur galima kreiptis dėl pagalbos

Nemokama pagalba tėvams telefonu ir internetu

Karštoji linija 116000

Konsultacijos vaiko tėvams, globėjams ir artimiesiems dėl galimų veiksmų dingus vaikui. Operatyvios vaiko paieškos užsienyje paskelbimas ir organizavimas.
Emocinis palaikymas ir psichologinė pagalba

Pagalba teikiama visą parą nemokamu telefonu 116 000
Pagalba internetu www.116000.lt

„Tėvų linija“

Konsultacinė pagalba telefonu pozityvios tėvystės klausimais, kylančiais tėvams, įtėviams, globėjams. Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos kampanijos „Už saugią Lietuva“ dalis, įgyvendinama kartu su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

Darbo dienomis nuo 17 iki 21 val. tėvai gali skambinti nemokamu telefonu 8 8000 900 12 su profesionaliu psichologu pasikonsultuoti jiems rūpimais vaikų auklėjimo klausimais. 
Pagalba internetu: https://www.tevulinija.lt/

„Moters pagalba moteriai“

Programa įkurta siekiant teikti psichologinę, teisinę konsultaciją, emocinę paramą ir reikiamą informaciją apie tolesnės pagalbos formas moterims, patiriančioms bet kurios rūšies, t. y. fizinį, psichologinį, seksualinį, ekonominį bei institucinį smurtą, prekybą žmonėmis ar seksualinį išnaudojimą prostitucijos tikslais (mediacijos paslaugos).

Pagalba teikiama visą parą teikiama nemokamu telefonu 8 800 66366, bei laiškais programa el. p. pagalba@moteriai.lt
Pagalba internetu:  http://moters-pagalba.lt

„Vilties linija“

Emocinės paramos tarnyba suaugusiesiems, teikianti nemokamą, anonimišką emocinę paramą telefonu bei laiškais visos Lietuvos gyventojams. Kiekvienas „Vilties linijos“ konsultantas ar savanoris vadovaujasi konsultanto etikos principais.

Pagalba teikiama visą parą teikiama nemokamu telefonu 8 800 66366, bei laiškais programa el. p. pagalba@moteriai.lt
Pagalba internetu:  http://moters-pagalba.lt

Specializuotos pagalbos centrai (SPC)

Specializuotos pagalbos centras – viešąsias funkcijas atliekanti institucija, teikianti specializuotą kompleksinę pagalbą smurtą patyrusiems asmenims. Į juos gali kreiptis visų Lietuvos savivaldybių gyventojai.

Pagalba teikiama nemokamu telefonu 865095216 nuo 8 iki 21 val. arba elektroniniu paštu spc@lygus.lt

Programėlė „Pagalba sau“

Inovatyvi universalios psichikos sveikatos problemų prevencijos priemonė, kuri buvo sukurta remiantis tarptautinių organizacijų rekomendacijomis bei mokslinių tyrimų išvadomis. Ši mobilioji aplikacija ne tik padeda stebėti savo būseną, bet ir suteikia informaciją, kur kreiptis ar nukreipti kitą, prireikus pagalbos. Programėlės tikslas: emocinio raštingumo, savipagalbos įgūdžių ir asmenybės atsparumo ugdymas, o auditorija – visa Lietuvos visuomenė, besinaudojanti išmaniaisiais telefonais. Partneriai: LR sveikatos apsaugos ministerija, „Jaunimo linija“, Valstybinis psichikos sveikatos centras, LR Prezidentės kampanija „Už saugią Lietuvą“.

Programėlė prieinama „Google Play“ android telefonų vartotojams: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sam.pagalbasau
iOS sistemų vartotojams: https://itunes.apple.com/us/app/pagalba-sau/id1276103899?mt=8

„S.M.A.R.T. TĖVYSTĖ“

„S.M.A.R.T. TĖVYSTĖ“ yra pirmasis Lietuvos vaikų apsaugai sukurtas praktinis įrankis. Ankstyvosios intervencijos ir prevencijos modelio tikslas – atpažinti rizikas vaiko gerovei ir reaguoti teikiant pagalbą anksčiau nei atsiranda problemos. „S.M.A.R.T. TĖVYSTĖ“ skirta tiek specialistams, tiek plačiajai visuomenei. Ši platforma padės šeimoms pamatyti ir identifikuoti galimus sunkumus auginant vaikus.

Anketą galima pildyti šiame internetiniame puslapyje: http://www.smarttevyste.lt/

Nemokama pagalba vaikams telefonu ir internetu

„Vaikų linija”

Pagalbos tarnyba vaikams ir paaugliams, teikianti nemokamą ir anonimišką pagalbą telefonu bei internetu. „Vaikų linija“ teikdama pagalbą vaikams europiniu  nemokamu numeriu 116111, bendradarbiauja su Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos specialistais. Tai leidžia užtikrinti ne tik emocinės paramos vaikams prieinamumą, bet ir socialinių, teisinių konsultacijų bei paslaugų gavimą.

Pagalba teikiama nemokamu telefonu 116 111 kasdien nuo 11 iki 23 val.
Pagalba internetu: https://www.vaikulinija.lt/

„Jaunimo linija“

Viena didžiausių Lietuvoje veikiančių nemokamos emocinės paramos telefonu ir internetu tarnyba. Nuo 1991 metų veikiančioje tarnyboje dirba apie 350 savanorių (Vilniuje, Kaune ir  Klaipėdoje).

Pagalba teikiama visą parą nemokamu telefonu
8 800 28888, pokalbiais internetu nuo 18 iki 22 val. Pokalbis trunka 45-60 min. Taip pat prisiregistravus galima parašyti elektroninį laišką, apibūdinant savo problemą.
Pagalba internetu: https://www.jaunimolinija.lt/lt/

„BE PATYČIŲ“

Kampanija „BE PATYČIŲ“ – tai 2004 m. „Vaikų linijos“ inicijuota kampanija (ankstesnis pavadinimas „Nustok tyčiotis“), kurios pagrindinis tikslas – smurto ir patyčių prevencija. Šia kampanija siekiama kurti saugesnę aplinką ne tik ugdymo įstaigose, bet ir suaugusių žmonių gyvenime, norima atkreipti dėmesį į šios problemos svarbą bei šviesti visuomenę.

Vaikui patyrus ar matant bet kokio tipo patyčias galima skambinti į „Vaikų liniją“ nemokamu telefonu 116 111 kasdien nuo 11 iki 23 val.
Pagalba internetu: https://www.bepatyciu.lt/

„Linija Doverija“

Nemokama anoniminė, emocinė parama paaugliams ir jaunimui rusų kalba. Emocinę paramą teikia savanoriai-moksleiviai.

Pagalba teikiama nemokamu telefonu 8 800 77277, 16.00-20.00 nuo antradienio iki šeštadienio (išskyrus valstybės švenčių dienas).

Comments are closed.

Close Search Window