Klientų aptarnavimo telefonas +370 387 66372, +370 64 64 00 86
Siekiant gerinti gyventojų ir kitų asmenų aptarnavimą bei administravimo procedūras, Švenčionių rajono savivaldybėje įdiegtas „Vieno langelio“ asmenų aptarnavimo principas.
Ši aptarnavimo sistema reiškia, kad gyventojai ir kiti asmenys ir jų prašymai, skundai, kiti dokumentai priimami vienoje darbo vietoje. Sprendimams priimti reikalingą informaciją institucija gauna pati, neįpareigodama tai atlikti asmenį, kuris kreipiasi.
Švenčionių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. vasario 2 d. įsakymas Nr. A-71 „Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo Švenčionių rajono savivaldybės administracijoje taisyklių patvirtinimo“.
- Gyventojai ir kiti asmenys priimami Švenčionių rajono savivaldybės administracijoje, Vilniaus g. 19, LT-18116 Švenčionys, Švenčionių rajono savivaldybės klientų priimamajame (senasis administracijos pastatas, I aukštas).
- Rašytiniai prašymai gali būti pateikti paštu, elektroniniu paštu priemimas@svencionys.lt arba tiesiogiai atvykus į instituciją.
- Žodiniai prašymai gali būti pateikti telefonu +370 387 66372 arba tiesiogiai atvykus į instituciją.
Priėmimo laikas:
- pirmadienį – 7.45–17.30 val.
- antradienį – 7.45–16.45 val.
- trečiadienį – 7.45–17.15 val.
- ketvirtadienį – 7.45–16.45 val.
- penktadienį – 7.45–15.30 val.
Švenčių ir poilsio dienų išvakarėse priėmimo laikas viena valanda trumpesnis.
- Savivaldybės meras Rimantas Klipčius priima gyventojus trečiadieniais nuo 13.00 iki 16.45 val. (būtina išankstinė registracija telefonu +370 387 66372 arba savivaldybe@svencionys.lt)
- Vicemerė Violeta Čepukova priima gyventojus pirmadieniais nuo 10.00 iki 12.00 val. (būtina išankstinė registracija telefonu +370 387 66372 arba savivaldybe@svencionys.lt)
- Vicemeras Erikas Demidovas priima gyventojus antradieniais nuo 10.00 iki 12.00 val. (būtina išankstinė registracija telefonu +370 387 66372 arba savivaldybe@svencionys.lt)
Prašymų ir skundų nagrinėjimas
Metai | Gauta prašymų/skundų | Neišnagrinėta per pagal teisės aktuose nustatytus terminus | Neišnagrinėtų pagal teisės aktuose nustatytus terminus prašymų ir skundų dalis |
2021 m. | 951 | 65 | 6,8 % |
2022 m. | 924 | 50 | 5,4 % |